رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان شمالی: بعد از ۱۵ سال سه مقام برای خراسان شمالی به دست آوردیم

فرزاد احمدی: با کمک رییس فدراسیون قدم‌های بهتری در استان برمی‌داریم

فرزاد احمدی، رییس هیات خراسان شمالی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص اقدامات صورت گرفته در این استان اظهار داشت: در سال‌های گذشته با عناوین مختلف در هیات استان حضور داشتم و از آنجا که خودم از بدنه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی هستم مشکلات این خانواده را به خوبی درک می‌کنم.

وی افزود: در این هشت ماهی که به عنوان رییس هیات استان خراسان شمالی مشغول به فعالیت شدم توانستیم یکسری از مشکلات و موانع را حل کنیم وهنوز یکسری از مشکلات باقی مانده است. ما توانستیم در این مدت کوتاه بعد از ۱۵ سال سه مقام کشوری برای استان به ارمغان بیاوریم و این درحالی اتفاق افتاد که سال‌ها هیچ ورزشکاری موفق به کسب عنوان نشده بود‌.

احمدی خاطرنشان کرد: درحال حاضر ما یک پیست فعال اتومبیلرانی داریم که در حد توان توانسته‌ایم امکانات و شرایط خوبی را در این پیست برای ورزشکاران مهیا کنیم. پیست موتورکراس نیز تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در این مدت کرونایی به خاطر شرایطی که بود نتوانستیم این پیست را به اتمام برسانیم و نیاز به حمایت داریم.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان شمالی گفت: در همه مسابقات و رویدادهای استانی در دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی خودم پای کار هستم و همه بازیکنان را تشویق می‌کنم و سعی دارم در حد توان از آنها حمایت کنیم.

وی ادامه داد: همه تلاش ما این است که در همه شهرهای استان بتوانیم رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی را فعال کنیم. درحال حاضر در رشته‌های ریس، اسلالوم و درگ ورزشکاران ما فعالیت می‌کنند. کمیته گردشگری و سافاری ما نیز‌ جزو فعال‌ترین کمیته‌های هیات هستند.

احمدی با اشاره به اقداماتی که برای بخش بانوان انجام شده اظهار داشت: درحال حاضر بخش بانوان هیات نیز فعال شده ولی نه به اندازه بخش آقایان. با وجود اینکه چندین بار برای جذب بانوان فراخوان داده‌ایم هنوز اشتیاق لازم را از بانوان در استان ندیده‌ایم. برنامه بعدی ما این است که یک مسابقه برای بانوان برگزار کنیم تا از این طریق بتوانیم آنها را ترغیب کنیم.

وی در پایان گفت: در بحث آموزش نیز به دنبال این هستیم که با همکاری فدراسیون یکسری کلاس‌های آموزشی برگزار کنیم. هیات خراسان شمالی در یک سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و امید ما این است با عنایت آقای ناظمی بتوانیم قدم‌های بهتری در مسیر رشد و توسعه موتورسواری و اتومبیلرانی استان برداریم.