رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان لرستان: لرستان این ظرفیت را دارد که میزبان مسابقات بین‌المللی آفرود باشد

رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی لرستان: اولویت کاری ما آموزش و کادرسازی داوران و مربیان استان است

سیدعبدالمناف موسوی رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی لرستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص برنامه‌هایش برای توسعه ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی لرستان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اجرایی ما که در اولویت قرار دارد بحث آموزش و کادرسازی داوران و مربیان لرستان است که بتوانیم از این طریق نفراتی که در استان هستند را ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که برای توسعه این ورزش در استان مدنظر داریم ساماندهی ماشین‌های آفرود است چون لرستان در این بخش از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است. استان لرستان به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب و طبیعت زیبا این قابلیت را دارد که میزبان مسابقات بین‌المللی آفرود باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: قصد داریم جلسه‌ای با مسئولین انتظامی استان برگزار کنیم و بتوانیم مجوز فعالیت قانونمند برای موتورسواران را اخذ کنیم.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان لرستان عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته یک قطعه زمین برای احداث پیست موتورکراس درنظر گرفتیم که با انجام کارشناسی‌ این زمین به زودی استارت احداث این پیست را خواهیم زد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان زیادی به دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در استان وجود دارند و فقط نیازمند ساماندهی و آموزش هستند. این هیات چند سال به صورت سرپرستی اداره شده است و همین امر باعث شده ورزشکاران این دو رشته آنطور که باید دیده نشوند.