رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران: پیست بزرگ موتورسواری کراس مازندران با حضور مازیار ناظمی افتتاح می‌شود

همه شهرهای استان مازندران در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی فعال هستند

علیرضا یگانگی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان مازندران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص اقدامات صورت گرفته در این استان اظهار داشت: در راستای توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در استان مازندران پیست ۱۲ هکتاری موتورکراس در گلوگاه چند روز دیگر با حضور مازیار ناظمی رییس فدراسیون افتتاح می‌شود.
دراین خصوص با اقداماتی که انجام دادیم و مجوزهایی که کسب کردیم پیست دراختیار هیات استان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین پیست موتورکراس دیگری نیز مدتی پیش در قائم‌شهر افتتاح شد که زیرنظر هیات شهرستان فعالیت می‌کند و علاقه مندان به این رشته را پوشش می‌دهد. احداث پیست دیگری را نیز در شهر بهشهر در دست اقدام داریم که مساحت آن ۲۵ هکتار است و در مرحله طراحی قرار دارد.

یگانگی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در این استان خاطرنشان کرد: ۲ مسابقه موتورکراس در سال ۱۴۰۰ در استان مازندران برای علاقه‌مندان به این رشته برگزار شد. همچنین مسابقه اسلالوم و دریفت را در ساری داشتیم که همه شهرهای استان مازندران حضور فعالی در این مسابقات داشتند.

وی اضافه کرد: مسابقات موتور کراس نیز به میزبانی گلوگاه در دو بخش ۸۰۰ و ۱۲۵ سی‌سی برگزار د و به جرات می‌توان گفت جزو معدود استان‌هایی هستیم که همه شهرهای ما در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی فعال هستند.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان مازندران همچنین درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی گفت: کارهای فرهنگی بسیار زیادی در یکسال گذشته در این استان توسط هیات انجام شده است. در دهه فجر برنامه‌های مختلفی را برگزار کردیم و اکثر شهرهای ما در این برنامه‌ها دخیل بودند.
وی ادامه داد: هیات مازندران علاوه بر اقداماتی که در حوزه فرهنگی داشت در بحث کمک‌رسانی به مناطق برف‌زده، سیل‌زده و زلزله‌زده نیز همیشه حضور پررنگی دارد.

یگانگی در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات خوب هیات مازندران در را‌ه‌اندازی نمایشگاه ماشین‌های کلاسیک در قائمشهر و ماشین‌های سافاری در بهشهر بود که با استقبال خوبی همراه بود.