رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کهکیلویه و بویراحمد: ورزشکاران استان بیشترین سهم را در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده و زلزله داشتند

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: در چند سال اخیر که در چند استان کشور بلایایی همچون سیل و زلزله حادث شد ورزشکاران رشته آفرود و دیگر رشته‌های هیات حضور فعال و مستمر در مناطق سیل زده و زلزله زده داشتند و کمک رسانی را انجام دادند.

علی آرام رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص فعالیت های صورت گرفته در این استان اظهار داشت: باتوجه به شرایطی که در استان وجود دارد و امکاناتی که در اختیار داریم هیات کهکیلویه و بویراحمد بیشتر در دو بخش اسلالوم و آفرود فعال است. در بخش موتورسواری در گچساران پیست داریم که اخیرا مسابقات موتورسواری برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بالای جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی استان کهکیلویه و بویراحمد در بلایای طبیعی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر که در چند استان کشور بلایایی همچون سیل و زلزله حادث شد ورزشکاران رشته آفرود و دیگر رشته‌های هیات حضور فعال و مستمر در مناطق سیل زده و زلزله زده داشتند و کمک رسانی را انجام دادند. 

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کهکیلویه و بویراحمد ادامه داد: در بخش اسلالوم ما به دنبال احداث دو پیست در یاسوج و دهدشت هستیم که تقریبا با وجود رایزنی‌هایی که رییس فدراسیون و خود ما با مسئولین استانی داشتیم مراحل گرفتن زمین از منابع طبیعی دهدشت به پایان رسیده و به زودی استارت احداث پیست را خواهیم زد.

آرام همچنین درخصوص برگزاری کلاس های آموزشی در این استان گفت: با وجود شیوع کرونا در کشور درباره برگزاری کلاس ها با مشکل مواجه بودیم ولی اخیرا توانستیم یکسری کلاس آموزشی در بخش اسلالوم برگزار کنیم. سعی ما این است که درصورت خنک شدن آب و هوا در سه هفته آینده بتوانیم کلاس آموزشی دیگری نیز برای استان برگزار کنیم.