رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان:  افتتاح آکادمی آموزشی اصفهان تاثیر زیادی در جذب مخاطبان و قهرمان‌پروری دارد

استان اصفهان جایگاه اول هیات های استانی را بدست خواهد آورد 

شهرام شاه‌زمانی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص برنامه‌های این هیات اظهار داشت: ما در گام اول ساماندهی دپارتمان بخش‌های اصلی هیات و سپس کمیته‌های هربخش را در برنامه داریم. 

وی ادامه داد: با محوریت آموزش و قهرمان‌پروری سعی در جذب علاقه‌مندان و مخاطبین مستعد با ایجاد مسابقات هفتگی در هر کمیته با اهدای جوایز کردیم که با بازتاب بسیار خوبی همراه بود. 
شاه‌زمانی خاطرنشان کرد: کمیته‌های مختلف هیات استان اصفهان برنامه‌ریزی مدونی برای برگزاری مسابقات قهرمانی با ارائه تقویم مدون داشتند که از این طریق علاقه‌مندان بتوانند خود را با برنامه هیات تطبیق دهند. 
وی افزود: در بخش مسابقات موتور سنگین از همه داوطلبان خواستیم که مدارک هویتی خود را تحویل دهند و موتورسواری قانونمند داشته باشند که بتوانیم همکاری لازم را با نیروی انتظامی انجام دهیم و پلاک معتبر برای آنها دریافت کنیم. 
رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های ما در این مدت ارتباط گسترده با رسانه‌ها بود و سعی ما براین بود که با این همکاری به ویژه با شبکه اصفهان فعالیت‌های و اقدامات انجام شده توسط هیات را به نمایش بگذاریم. این مسئله باعث می‌شود اسپانسرها نیز علاقه بیشتری برای سرمایه‌گذاری در این بخش داشته باشند. 
شاه‌زمانی افزود: با همت و لطف دکتر ناظمی و تاسیس آکادمی آموزشی در استان اصفهان در تربیت مربیان تلاش بیشتری خواهد شد و هنرجویان رشته‌های متعدد در بخش موتورسواری و اتومبیلرانی با ساماندهی کمیته‌ها می‌توانند مربیان منتخب را در اختیار داشته باشند و به سمت ورزش قهرمانی سوق پیدا کنند. 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به اینکه در تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش این رشته در گروه اول قرار گرفته است با اجرایی شدن برنامه کمیته‌ها و برگزاری مسابقات هیات استان اصفهان بتواند رتبه نخست را در کشور کسب کند.