در آیین رونمایی از سردیس پهلوانان و نام‌آوران ورزش کشور صورت گرفت؛

تجلیل از فریادشیران، رییس اسبق فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حضور معاون رییس جمهور، وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک

مازیار ناظمی: بخش موتورسواری و اتومبیلرانی موزه ورزش ایران با حضور بزرگان آن کامل تر خواهد شد 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مراسم افتتاح سالن موزه ملی المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور، دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و پیروز حناچی شهردار تهران، معاونین وزارت ورزش و جوانان، دکتر مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و تعدادی دیگر از روسای فدراسیون‌ها در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم که از ۹ سردیس پهلوانان و نام آوران ورزش کشور رونمایی شد، به دعوت مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از محرم فریادشیران رییس اسبق این فدراسیون با اهدای لوحی تقدیر شد. این تقدیر در حضور معاون رییس‌جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و شهردار تهران صورت گرفت. 

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره این مراسم گفت : از سال گذشته که بخش اختصاصی برای فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در موزه ورزش ایران ایجاد شد تلاش کردیم با دعوت از بزرگان و پیشکسوتان خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی روز به روز اسن مجموعه کامل تر شود و خوشبختانه با استقبال قهرمانان این رشته مواجه شد. 
اضافه می شود چنگیز فریادشیران در این مراسم تعدادی از نشان‌ها، مدال‌ها و کاپ‌های خود را به موزه ملی ورزش اهدا کرد که این موضوع مورد توجه مسئولین حاضر در تالار موزه قرار گرفت.