معرفی نفرات برتر مسابقات رالی تهران- جام زنده‌یاد سامیار مظاهری

نفرات برتر مسابقه رالی تفریحی- خانوادگی تهران مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مسابقات رالی تفریحی- خانوادگی تهران برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

این مسابقات به نام زنده‌یاد سامیار مظاهری برگزار شد و ۱۰۰ شرکت کننده به رقابت پرداختند. مسافت این مسابقات 120 کیلومتر بود و حدود چهار ساعت و نیم به طول انجامید.

در پایان این مسابقات در بخش کلاس حرفه‌ای آقای محمد مرادی به همراه مهتاب السادات میرعلایی عنوان نخست را کسب کرد. ایزد آقابالایی به همراهی محمودرضا عبادیان در جایگاه دوم و رضا نانکلی به همراهی مسعود زندیان در رده سوم قرار گرفت.
در بخش کلاس خودروهای کلاسیک بردیا نیروبخش به همراهی فراز کشوری در جایگاه نخست ایستاد. اسماعیل سروش به همراهی فهیمه مروتی رده دوم را به دست آورد و مرتضی مرتضایی به همراهی فرحناز درون پرور به عنوان سومی رسید.
همچنین در کلاس آماتور مهتاب ابوطالبی به همراهی پژمان طباطبایی اول شد. پرهام پای خان به همراهی امیرحسین کردی در جایگاه دوم قرار گرفت و کتایون قیدر به همراهی مریم اکرمی عنوان سومی را به دست آورد.

رالی خانوادگی تهران با مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار و تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌کنندگان به صورت کامل رعایت شد.

  • 13:55
  • 1400/03/12
  • 7967