انتصاب دبیر و نایب رییس بانوان کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

نظری: فعالیت رشته‌های رالی و اسلالوم برای جانبازان و معلولان پررنگ می‌شود

دبیر کمیته جانبازان و معلولان: یکی از اقدامات مهم برای موفقیت این کمیته اطلاع‌رسانی مناسب است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، طی جلسه‌ای احکام جداگانه  از سوی مازیار ناظمی رییس فدراسیون "مصطفی نظری به عنوان دبیر کمیته جانبازان و معلولان و مسئول آموزش بخش این کمیته" و خانم "مهری ذاکری به عنوان نایب رییس زن کمیته جانبازان و معلولان" منصوب شدند.
مصطفی نظری، دبیر کمیته جانبازان و معلولان و مسئول آموزش بخش این کمیته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با اشاره به برنامه‌ریزی درنظر گرفته شده برای این کمیته و درخصوص دیدار با رییس فدراسیون اظهار داشت: برای فعال کردن این کمیته به یکسری امکانات نیاز داشتیم و در این خصوص جلسه‌ای را با آقای ناظمی برگزار کردیم و احکام خود را نیز گرفتیم. 
وی افزود: در گام اول می‌بایست ما اطلاعات آماری از جامعه هدف خود داشته باشیم و اینکه چه تعداد از جانبازان و معلولان عزیز علاقه‌مند هستند در این رشته فعالیت کنند. آن چیزی که فعلا مشخص است ما باید در دو رشته رالی و اسلالوم برنامه‌ریزی انجام دهیم، هرچند ممکن است یکسری بخواهند در رشته ریس نیز شرکت کنند. 
نظری ادامه داد: این کمیته در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نوپا است و شاید هنوز خیلی‌ از جامعه جانباز و معلول کشور اطلاعی نداشته باشند که اینچنین کمیته‌ای مشغول به فعالیت است. برگزاری رالی خانواده راهکار بسیار مناسبی است که می‌توانیم علاقه‌مندان به این رشته را جذب کنیم و در ادامه اگر متقاضیان به رشته‌های دیگر نیز باشد برای راه‌اندازی مسابقات این رشته‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.
دبیر کمیته جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم برای موفقیت این کمیته اطلاع‌رسانی مناسب است که بتوانیم به نحو احسن علاقه مندانی که دوست دارند در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کنند را جذب کنیم.

حدادی رییس کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز که در جلسه معارفه دو عضو جدید کمیته حضور داشت درخصوص صحبت‌های انجام شده با رییس فدراسیون گفت: در دیدار با آقای ناظمی درباره بحث آموزش جانبازان و معلولان و خانواده آنها که علاقه‌مند به شرکت در مسابقات اتومبیلرانی هستند صحبت کردیم. 
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی که کمیته انجام خواهد داد کلاس‌هایی را برگزار می‌کنیم و قصد ما این است که معلومات و آگاهی متقاضیان را بالا ببریم. هدف ما این است که با توجه به مناسبت‌های مختلف مسابقات رالی و اسلالوم را برگزار کنیم.

مهری ذاکری، نایب رییس زن کمیته جانبازان و معلولان با تشکر از اقداماتی که فدراسیون برای این کمیته در نظر گرفته است، گفت: خوشبختانه این کمیته با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تهران و استان‌های دیگر فعال خواهد شد. از 6 سال گذشته این کمیته راه‌اندازی شد ولی متاسفانه در تهران فعال نبود و فقط در چند استان موفق شدیم مسابقات را برگزار کنیم. 
وی افزود: حدود 60 نفر از جامعه معلولان شامل آقایان و بانوان که علاقه مند به حضور در رشته های اتومبیلرانی بودند در این مدت آموزش دادیم. قطعا با برنامه ریزی بهتر می‌توانیم تعداد نفرات بیشتری را نیز جذب کنیم.

  • 15:33
  • 1400/03/05
  • 5605