مسئول کمیته موتورکراس فدراسیون:موتورکراس ظرفیت بسیار بالایی در کشور دارد/ بعد از برگزاری 2 راند مسابقات کشوری اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود

مسئول کمیته موتورکراس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: پتانسیل بسیار بالایی رشته موتورکراس در کشور دارد و جوانان بااستعدادی هستند که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای این رشته را ادامه دهند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، امیررضا ثابتی‌فر مسئول کمیته موتورکراس روز گذشته درخصوص برنامه‌‌های این کمیته با مازیار ناظمی، رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
ثابتی‌فر بعد از این دیدار در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی موتورکراس اظهار داشت: طی هماهنگی که با رییس هیات استان سمنان داشتیم قرار براین شد که راند اول مسابقات کشوری در شهر سمنان برگزار شود. 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط برگزاری مسابقات کشوری آمادگی موتورسواران برای حضور در تیم ملی مشخص می‌شود و در نهایت نفرات برتر برای اعزام به مسابقات برون مرزی اعلام خواهند شد. بعد از برگزاری دو راند اول می‌توانیم درخصوص انتخاب ملی‌پوشان تصمیم گیری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: پتانسیل بسیار بالایی رشته موتورکراس در کشور دارد و جوانان بااستعدادی هستند که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای این رشته را ادامه دهند. متاسفانه از گذشته بهای چندانی به این رشته داده نشده است و امکانات لازم در کشور برای شکوفایی این استعدادها وجود نداشته است. 
مسئول کمیته موتورکراس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: یکی از برنامه‌های رییس جدید فدراسیون و کمیته موتورکراس این است که بتوانیم استعدادها را جذب و از آنها استفاده کنیم. با توجه به اینکه چند سال است این رشته اعزامی به مسابقات بین المللی نداشته ولی سعی کردیم که آمادگی ملی پوشان را درحد خوب نگه داریم و قطعا با حضور مجدد در مسابقات و بیشتر شدن امکانات، ملی پوشان ما توانایی خود را بازهم نشان خواهند داد.
ثابتی‌فر همچنین درخصوص دیدار با رییس فدراسیون گفت: در دیدار با دکتر ناظمی درخصوص زمان و نحوه برگزاری مسابقات کشوری صحبت کردیم. براساس آخرین تصمیم قرار شد راند اول مسابقات در تاریخ 25 تیرماه در سمنان برگزار شود و راند دوم به فاصله یک ماه بعد برگزار خواهد شد ولی هنوز استان میزبان مشخص نشده است. بعد از برگزاری این دو راند اردوی تیم ملی تشکیل خواهد شد و آمادگی موتورسواران سنجیده می شود.

  • 14:01
  • 1400/03/02
  • 6134