سرپرست جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قم: در اولین فرصت مجمع انتخابات هیات را برگزار می کنیم

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: در اولین فرصت مجمع انتخابات هیات را برگزار می کنیم، هیات باید به مسیر اصلی خود باز گردد

توحید محمدی سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت:
به یاری خدا و کمک عوامل هیات از امروز ۲۵ اسفند ماه کارمان را در هیات استان قم شروع کردیم و امیدوارم با کمک مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران عزیز بتوانیم وظایف محوله رابه نحو احسن انجام دهیم.

وی افرود: هدف اول برگزاری مجمع انتخابات هیات است و قصد داریم در اولین فرصت انتخابات را برگزار کنیم تا هیات بتواند برنامه های کاری و اهدافش را دنبال کند.

وی اظهار داشت: امیدوار هیات را از وضعیت فعلی خارج کنیم و به مسیر اصلی برگردانیم. و در نظر داریم جلساتی با کمک کمیته های مختلف برگزار می کنیم و اطمینان می دهم که همه عزیزان همکاری خواهند کرد و با کمک اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون کارهای هیات را پیش ببریم.

محمدی گفت: در زمان سرپرستی برنامه ای بجز برگزاری انتخابات و اعزام تیمها به مسابقات نخواهیم داشت و امیدوارم هر چه زودتر با برگزاری انتخابات رئیس جدید هیات مشخص شود و برای آینده این هیات برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: امیدوارم هر فردی که توانایی و دانش کافی دارد کاندید شود و رای مجمع را بدست آورد.

لازم به ذکر است محمدی ۳۱ سال سابقه کار در اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سمتهای گوناگون، از جمله صبای قم در لیگ برتر فوتبال ایران و مدیریت ورزشگاههای تختی قدیمی ترین ورزشگاه قم، ورزشگاه یادگار امام و ورزشگاه جواد الائمه را در سوابق اجرایی خود دارد.

  • 10:30
  • 1400/12/26
  • 17888