درادامه دیدار با پیشکسوتان؛

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به دیدار سلیم سرپولکی رفت

صبح امروز مازیار ناظمی به دیدن سلیم سرپولکی از قهرمانان و پیشکسوتان بنام رشته دودیفرانسیل سواری و رشته آفرود اتومبیلرانی رفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ادامه دیدار های رئیس این فدراسیون با پیشکسوتان این رشته ورزشی ، صبح امروز پنجشنبه ۲۶ فروردین دکتر مازیار ناظمی رئیس به همراه محسن خمارلو دبیر فدراسیون به دیدن سلیم سرپولکی از قهرمانان و پیشکسوتان بنام رشته دودیفرانسیل سواری و رشته آفرود اتومبیلرانی رفته و پای درد و دل این پیشکسوت نشستند.

 ابتدا سلیم سرپولکی ضمن استقبال گرم از رئیس فدراسیون گفت: انتخابات فدراسیون را رصد میکردم و به نظرم خوب برگزار شد و انتخابتان را تبریک می‌گویم وامیدوارم در ادامه راه موفق باشید.

وی در ادامه از خاطرات خود در برگزاری مسابقات مختلف سخن گفت و افزود: از مسئولین فدراسیون میخواهم اخلاق را حفظ کنند. رویه خوبی را در پیش گرفته اید و کارهایتان را در فضای مجازی پیگیری میکنم. خصوصاً زمین هایی که برای ساختمان اداری و خوابگاه گرفتید. امیدوارم از جوانان خوب و کاری در بخش های مختلف فدراسیون استفاده کنید.

به پیشکسوتان احترام بگذارید و از تجربه آنها استفاده کنید

اما به جوان ها میدان دهید. جوانان کار بلدی هستند که دارند برای این رشته در مسائل فنی کمک های مختلفی می‌کنند. به اعتقاد من رشد و پیشرفت کار با جوانان است. 

وی ادامه داد: روح سامیار مظاهری شاد باشد و جا دارد درگذشت این جوان را به جامعه ورزش تسلیت بگویم.

یکی از بخشهای مهمی که جنابعالی هم توجه ویژه ای به آن دارید بخش آموزش است.من به دعوت استانها برای آموزش به استان‌های مختلف رفته ام و در کار آموزش کمک کردم اما به اعتقاد من کار ما فقط آموزش رانندگی نیست، باید آموزش فنی هم بدهیم. یک راننده باید بداند اگر در جاده ماند چطوری گیلیمش را از آب بیرون بکشد.

ما می‌توانیم به نیروهای هلال احمر که در جاده ها هستند کمک کنیم و آموزش دهیم. کلاس های توجیهی تعمیر موتور ، گیربکس و ...برای جوانان بگذاریم و به آنها یاد دهیم همه چیز رانندگی نیست. 

سپس مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تشکر از نکاتی که سلیم سرپولکی گفتند به حوزه آموزش فدراسیون اشاره کردند و ادامه دادند:

ما حوزه آموزش را با کمک پیشکسوتان و آقای لاهرودی راه اندازی کردیم و در این کمیته از جوانان خوش فکر استفاده خواهيم کرد. در فدراسیون به روی پیشکسوتان باز است.از تجربیات پیشکسوتان استفاده خواهيم کرد. ما قرار است پویش راننده سالم را برگزار کنیم.به همت کمیته آموزش به دنبال تربیت ۱۰۰۰ داور به صورت رایگان هستیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: 

قطعاً میدانیم برای انجام کارها دست انداز هایی هم در کار هست ، اما به دنبال حل آنها هم هستیم. با بی اخلاقی برخورد می‌کنیم و این فرصت را به جوانان میدهیم تا بیایند و خلاقیت های خود را در این رشته پرطرفدار پیاده کنند. 

در پایان این دیدار مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن اهداء لوح تقدیر به سلیم سرپولکی از بخش های مختلف تعمیرگاه ایشان بازدید کرد.

  • 09:24
  • 1400/02/27
  • 6307