رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: تمام امکانات و شرایط مناسب امروز ما از سرمایه های مردم و اقتدار نیروهای حافظ امنیت و منافع کشور است/ وظیفه فدراسیون و اعضای ارزشمند آن، حفظ این خانواده و افزایش رضایت و شادی مردم و علاقمندان ورزش کشور است

مازیار ناظمی در جمع رئیس و اعضای کمیته سرعت و همینطور پیشکسوتان و قهرمانان این رشته گفت: ما در هر شرایطی مدیون مردم هستیم و امانت دار آنها برای حفظ سرمایه ها و فرصت های خدمت خواهیم بود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران ، مازیار ناظمی در جمع رئیس و اعضای کمیته سرعت و همینطور پیشکسوتان و قهرمانان این رشته گفت: ما در هر شرایطی مدیون مردم هستیم و امانت دار آنها برای حفظ سرمایه ها و فرصت های خدمت خواهیم بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: تمام زیر ساخت ها و تشکیلات این رشته از منابع ملی و بخش مهمی از هزینه های  سالانه آن از بودجه عمومی کشور تامین می شود و براي همين باید در کنار هم برای حفظ آن و عمل به وظایف ملی و کشوری فدراسیون با جدیت و نظم و وحدت عمل کنیم.

مازیار ناظمی گفت : بالاتر از همه نام ها، نام مبارک و مقدس ایران و مردم آن است و
تمام امکانات و شرایط مناسب امروز ما از سرمایه های مردم و اقتدار نیروهای حافظ امنیت و منافع کشور است.

وی ادامه داد: وظیفه فدراسیون و اعضای ارزشمند آن، حفظ این خانواده و افزایش رضایت و شادی مردم و علاقمندان ورزش کشور است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت : بهترین مسیر را انتخاب کردیم یعنی ارتباط بیشتر و مناسب تر و گفتگو و برطرف کردن سو تفاهم ها برای همراهی و همدلی بیشتر ، قطعا این مسیر منتهی به کار بیشتر و اعتلای نام این رشته و رضایت همه مشتاقان این ورزش خواهد شد.

وی ادامه ما ضمن حمایت کامل از روسای کمیته های فدراسیون، جلسات همفکری و بررسی عملکرد کمیته های فدراسیون هر ماه با حضور اعضای آن کمیته و متخصصان و حتی منتقدان برگزار می شود.

  • 08:34
  • 1400/10/18
  • 7686