رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان: تیم موتورکراس کرمان در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد بی‌نظیری داشت/ توجه ویژه‌ای به بحث آموزش و برگزاری مسابقات در بخش بانوان داریم

علی بابایی رئیس هیات استان کرمان : توجه ویژه‌ای به بحث آموزش و برگزاری مسابقات در بخش بانوان داریم

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، بابایی رییس هیات استان کرمان درخصوص اقدامات صورت گرفته در این استان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ روی برگزاری مسابقات تمرکز کردیم و تلاش شد که در بیشتر رشته‌ها مسابقات استانی و منطقه‌ای را برگزار کنیم. مسابقات رالی آفرود را به صورت استانی برگزار کردیم و همچنین رقابت‌های موتورکراس و درگ را به صورت منطقه‌ای انجام دادیم که در مسابقات درگ ورزشکاران زیادی از نقاط دیگر کشور نیز حضور داشتند.

وی افزود: تیم موتورکراس کرمان در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در شیراز عملکرد خوبی داشت و توانست در بخش تیمی عنوان نخست را به دست آورد. اتفاق مهم درخصوص برگزاری مسابقات اسلالوم به مناسبت روز پرستار برای بانوان کادر درمان بود که با استقبال خوبی همراه شد.

رییس هیات استان کرمان خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های فدراسیون ما نیز در استان کرمان توجه ویژه‌ای در بحث آموزش داریم و کلاس‌های آموزشی در حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار می‌کنیم. با توجه به استقبال خوبی که از سوی بانوان در استان صورت گرفته هیات توجه ویژه‌ای به موضوع آموزش بانوان و برگزاری مسابقات آنها دارد.

وی گفت: استان کرمان ظرفیت خوبی در بخش آفرود دارد و با توجه به درخواست‌هایی که وجود داشت کمیته آفرود را نیز فعال کردیم. مکاتباتی با فدراسیون انجام دادیم و قصد داریم که مسابقات موتورکراس کشوری را در بخش بانوان ماه آینده در کرمان برگزار کنیم.

  • 08:31
  • 1400/10/18
  • 17186