به پاس ارج نهادن به مقام پیشکسوتان صورت گرفت؛

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به دیدارچنگیز فریادشیران رفت

مازیار ناظمی:با هماهنگی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به دنبال حل مشکلات پیشکسوتان ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، صبح امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین مازیار ناظمی رئیس فدراسیون به منزل چنگیز فریادشیران رئیس سابق فدراسیون، قهرمان و پیشکسوت با سابقه رشته موتور سواری رفت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدارابتدا فریادشیران ضمن تبریک به رئیس فدراسیون به خاطر انتخابش از ایشان به خاطر ارج نهادن به پیشکسوتان تشکر و قدردانی کرد و در ادامه در خصوص حضورش بعنوان رئیس فدراسیون ، خاطراتش از قهرمانی ها و تلاش هایی که در زمان حضورش در فدراسیون و کارهایی که در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ورزشگاه آزادی پرداخت و آلبوم عکس، افتخارات و خاطراتش را به حاضرین نشان داد. 

سپس مازیار ناظمی با اشاره به اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی متعلق به پیشکسوتان این رشته ورزشی است ادامه داد : به دنبال آن هستیم تا با مشارکت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مراسم و تجلیل از پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی را برگزار کنیم و با تشکیل کمیته پیشکسوتان و برنامه ریزی این کمیته حداقل ماهی یک بار به دیدار پیشکسوتان خواهیم رفت تا اگر پیشکسوتی خدای ناکرده دچار مشکلی باشد بتوانیم با همکاری و تعامل با صندوق حمایت از پیشکسوتان مشکلاتشان را حل نماییم و در این خصوص جلساتی با آقای ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش داشته ام و ایشان نیز قول مساعد همکاری داده اند. 

در پایان مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اهدای لوح تقدیر از فریادشیران تقدیر کرد. توسلی کیا مدیر بخش موتورسواری ، محسن خمارلو سرپرست دبیری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این دیدار ۲ ساعته حضور داشتند.

  • 09:58
  • 1400/02/26
  • 6220