رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس: آماده برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور هستیم

مسعود طهماسبی: تدبیر فدراسیون برای برگزاری مسابقات شور و هیجان را به ورزشکاران برگردانده است

مسعود طهماسبی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس درخصوص برگزاری اولین راند مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور که به میزبانی این استان برگزار خواهد شد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: از چندی همه هماهنگی‌ها برای برگزاری این مسابقات در هیات انجام شد و در این راستا جلساتی را با فرمانداری و دیگر دستگاه‌های ذیربط انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: همه دست‌اندرکاران این مسابقات در جریان وظایف خود قرار گرفته‌اند و با هماهنگی که با اداره کل ورزش و جوانان استان فارس انجام دادیم مشکلی برای برگزاری مسابقات موتورکراس نخواهیم داشت. این مسابقات به میزبانی شهر آباده برگزار خواهد شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس خاطرنشان کرد: طبیعتا در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی فعالیت‌های ورزشی تا حد زیادی محدود شد و قطعا در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی نیز با این محدودیت‌ها همراه بودیم. در استان فارس با توجه به نبود زیرساخت مناسب برای این دو رشته ما از این تهدیدی که دچار ورزش شده بود به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و از لحاظ زیرساختی توانستیم چند پیست را افتتاح کنیم.

وی گفت: تا دو سال پیش استان فارس هیچ پیستی در حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی نداشت ولی خوشبختانه ما توانستیم پیست مجهز پارس را افتتاح کنیم و دو پیست آفرود نیز در استان راه‌اندازی شد. یک پیست موتورکراس نیز توسط شهرداری احداث شده که بزرگترین پیست در جنوب کشور است و در اختیار هیات قرار گرفت.

طهماسبی با اشاره به ازسرگیری مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: اتفاق بسیار خوبی از سوی فدراسیون و کمیته‌های مختلف صورت گرفت و شاهد برگزاری مسابقات مختلف هستیم. تعطیل شدن مسابقات در دو سال گذشته باعث شده بود که ورزشکاران انگیزه خود را از دست بدهند و حالا با شروع مسابقات دوباره شاهد شور و هیجان در مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی خواهیم بود.

  • 12:29
  • 1400/08/26
  • 15513