رییس کمیته سرعت اتومبیلرانی: کمیته سرعت اتومبیلرانی را به جایگاه واقعی خودش می‌رسانیم

علی مشرفی: در بحث برگزاری مسابقات و داوری بازنگری خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، روز گذشته مازیار ناظمی طی حکمی علی مشرفی را به عنوان رییس کمیته سرعت اتومبیلرانی منصوب کرد.

مشرفی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص برنامه‌هایش برای این کمیته اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که با رییس فدراسیون صورت گرفت و برنامه‌ریزی که انجام دادیم در چند بخش کمیته سرعت نیاز به بازنگری داریم. برای رسیدن به اهداف ترسیم شده برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی را انجام دادیم و تغییراتی را در روند اجرایی کار خواهیم داشت.

وی افزود: در بحث کلاس‌بندی و برگزاری مسابقات با همفکری متخصصان این حوزه تغییراتی را انجام می‌دهیم و از همه پیشنهادات استفاده خواهیم کرد تا این کمیته را به جایگاه واقعی خودش برسانیم. همچنین درخصوص داوری مسابقات نیز بازنگری انجام خواهیم داد.

رییس کمیته سرعت اتومبیلرانی در ادامه خاطرنشان کرد: این کمیته یکی از شاخص‌ترین کمیته‌های فدراسیون در سنوات گذشته بوده است ولی به دلیل اینکه مدت‌های زیادی مدیریت کلان فدراسیون با سرپرستی اداره شده و پیش از آن نیز مشکلاتی وجود داشته است ساماندهی مطلوب این کمیته کار آسانی نیست و نیاز به زمان دارد که برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

مشرفی گفت: بیش از یک سال است که این کمیته به دلیل شرایط کرونایی مسابقه‌ای را برگزار نکرده و ورزشکاران نیز از آمادگی لازم به دور هستند. نیاز به برنامه‌ریزی داریم که هم خود ورزشکاران و هم خودروهای آنها آمادگی حضور در مسابقات را داشته باشند. با صحبت‌هایی که با دکتر ناظمی انجام شد و برنامه‌ای که داریم امیدوارم که به زودی این رشته مهم فدراسیون به آمادگی مطلوب برسد.

  • 12:45
  • 1400/08/15
  • 13432