مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: استعدادهای درخشان را از سراسر کشور جمع می‌کنیم/ آموزش موتورسیکلت باید از سنین پایین صورت بگیرد

بهرام زارع مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون اظهار داشت: برنامه‌هایی که برای این کمیته درنظر گرفته‌ایم در دو بخش خلاصه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، بهرام زارع مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون اظهار داشت: برنامه‌هایی که برای این کمیته درنظر گرفته‌ایم در دو بخش خلاصه می‌شود. اولین برنامه ما پیدا کردن استعدادهای درخشان و افرادی که در سال‌های گذشته شرایط مناسبی داشتند و دیده نشدند.

وی افزود: هدف ما این است که از سراسر کشور این افراد را پیدا کنیم و زمینه آموزش لازم برای این افراد فراهم شود تا بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون خاطرنشان کرد: دومین هدف ما در این کمیته پردازش به رشته موتوراسپرت در سنین پایین است. ما باید آموزش در این رشته را از سن ۳ سال به بالا آغاز کنیم تا نفراتی با مهارت بالا در این رشته پرورش پیدا کنند. 

وی گفت: برای اولین بار در دنیا FIM در رشته موتورسواری برای سنین ۳ تا ۱۴ سال به صورت حرفه‌ای و با همکاری دانشگاه‌ها دوره‌های جامع برگزار می‌کند تا این رشته از سنین پایه به صورت فرهنگ‌سازی  در بین علاقه‌مندان نهادینه شود.

زارع ادامه داد: خوشبختانه در این زمینه توانستیم یک تفاهم‌نامه با یکی از مدارس مالزی که از سوی قاره آسیا برای بحث آموزش انتخاب شده است به امضا برسانیم. برای سال ۲۰۲۲ قرار شده ۱۲ راند مسابقات برای کودکان برگزار شود و سعی ما این است که یک راند از این مسابقات را در ایران برگزار کنیم.

  • 11:15
  • 1400/07/06
  • 18904