برگزاری جلسه کمیته دریفت؛

ناظمی: درب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به روی همه کسانی که می‌خواهند به کشورشان خدمت کنند باز است

جلسه کمیته دریفت با حضور مازیار ناظمی و مهیار ضمیری مسئول جدید این کمیته در محل پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، جلسه کمیته دریفت عصر روز گذشته با حضور مازیار ناظمی و مهیار ضمیری مسئول جدید این کمیته در محل پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از ورزشکاران دریفت حضور داشتند و با رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند. همچنین مشکلاتی که از سال‌های گذشته تا به الان ورزشکاران با آن مواجه بودند در جلسه مطرح شد.

مازیار ناظمی در این جلسه اظهار داشت: در دو سال گذشته در کشور با شرایط کرونایی همراه بودیم و ورزش تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته بود. همچنین فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ۱۳ ماه به صورت سرپرستی اداره شد که خود این وضعیت نیز مشکلاتی به همراه داشت.

وی افزود: برای من افتخار است که به عنوان رییس فدراسیون در خدمت همه عزیزان هستم. انسان‌های بزرگی در این فدراسیون از گذشته تا به الان حضور داشتند و فعال بودند. حق خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی این است که شرایط بهتری داشته باشند.

ناظمی گفت: درب این فدراسیون به روی همه کسانی که می‌خواهند به کشورشان خدمت کنند باز است. تیم خوب مدیریتی درحال حاضر در فدراسیون هستند که سعی کردیم از متخصصان این امر استفاده کنیم. سعی ما این است که در یک فضای آرام از بهترین نفرات بهره بگیریم.

  • 12:01
  • 1400/06/31
  • 4873