رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی زنجان: به دلیل محدودیت های کرونایی در ورزش فعالیت های فرهنگی را افزایش داده ایم

واعظی: ورزشکاران و اعضای هیات به افراد آسیب دیده کرونا کمک می کنند

یدالله واعظی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت:با توجه به پتانسیل ورزشی زنجان در موتورکراس و آفرود، تمرینات این رشته ها خصوصا موتورکراس با رعایت فواصل و پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است. معضل فعلی ورزشکاران ما عدم وجود پیست استاندارد است.
همچنین مشکلاتی که در خصوص پیست های موجود داریم.
ما برای ساخت پیست زمین مناسبی نیاز داریم.در گذشته این اقدام صورت گرفته اما زمینی که واگذر شده است استفاده شخصی می شود و هیات از بهره برداری آن محروم است. امیدوارم با کمک منابع طبیعی و اداره ورزش و جوانان زمین مناسبی جهت ساخت پیست در اختیار ما گذاشته شود. 
فدراسیون نیز با نگاه ویژه به استانهای محروم کمک کند تا پیست های مورد نیاز ساخته شود. 

واعظی گفت: ورزشکاران استان زنجان علاقه مند به برگزاری دوره های مربی گری هستند و امیدوارم در صورت کاهش فراگیری کرونا در کشور این دوره در استان ما برگزار شود. 
هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان پس از فراگیری بیماری کرونا فعالیت های ورزشی را به صورت جدی آغاز خواهد کرد و پیگیر مسائل مربوط به شهرستان ها هم خواهیم بود.▫️رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی زنجان اظهار داشت: به دلیل محدودیت های ایجاد شده کرونایی در ورزش فعالیت های فرهنگی را افزایش دادیم و دنبال می کنیم.
در طرح کمک مومنانه شرکت می کنیم، ورزشکاران و اعضای هیات به افراد آسیب دیده از مشکلاتی که کرونا برایشان به وجود آورده است، کمک می کنند.

وی خاطر نشان کرد: بزرگ ترین مشکل و چالشی که در سراسر کشور با آن رو به رو هستیم موتورهای بالای ۲۵۰سی سی هستند که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده اند. 
اگر بتوانیم با کمک فدراسیون، نهاد های مربوطه و گمرک تعاملی انجام دهیم که صدور سند برای این وسایل انجام شود و شرایطی فراهم شود که استفاده آنها برای ورزشکاران آزاد شود کمک بزرگی به رشته موتورسواری می شود.

  • 14:41
  • 1400/05/09
  • 15266