رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی:همه شهرستان‌های آذربایجان غربی در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی فعال هستند

حسینی:در برگزاری مسابقات آفرود رتبه نخست کشوری را کسب کردیم

حسین حسینی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی در گفتگو با روابط فدراسیون درخصوص اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پیست ارومیه اظهار داشت: اقدامات اولیه برای احداث پیست ارومیه انجام شده و همه کارهای نقشه‌کشی و طراحی آن به پایان رسیده ولی متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی روند احداث این پیست متوقف شده است. زمین بزرگی برای این پیست درنظر گرفته شده و هدف ما این است که این پیست برای دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی استفاده شود.

وی افزود: ما در استان آذربایجان غربی سعی کردیم علاوه بر مرکز استان همه شهرستان‌ها را نیز فعال کنیم و درحال حاضر در دورترین شهرستان‌های ما نسبت به مرکز استان نیز مسابقات در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار می‌شود. هیات ما در منطقه جزو فعال‌ترین و قدرتمندترین هیات‌ها است.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما توانستیم رتبه اول را درخصوص میزبانی مسابقات آفرود کشوری به دست آوریم و مسابقات در بهترین سطح برگزار شد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی در هر دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی علاقه‌مندان زیادی را دارد ولی از بخش ماشین بیشتر استقبال می‌شود.

حسینی همچنین درباره فعالیت صورت گرفته در بخش بانوان گفت: هر هفته تمرینات ما در حوزه بانوان در دو بخش درگ و اسلالوم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان زیادی نیز دارد.

  • 11:03
  • 1400/05/09
  • 12425