ناظمی: وزیر جدید ورزش و جوانان باید شجاع باشد و ابرچالش ها را بخوبی بداند و گرفتار فضای هواداری و فوتبالی استقلال و پرسپولیس نباشد

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی در گفت و گو با خبرگزاری دانا: وزیر جدید ورزش و جوانان باید شجاع باشد و و از فضای دوگانه هواداری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خارج شود

 

مازیار ناظمی (رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی) در گفت و گو با خبرگزاری دانا گفت: وزیر جدید وزارت‌ ورزش و جوانان نباید بی‌انگیزه باشد و بایستی ضمن برنامه‌محوری و شناسایی نیست به مسائل ابرچالشی، با موضوعات مالی آشنا باشد و از فضای دوگانه هواداری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خارج شود. نیاز است که در تصمیم‌گیری‌ها، حساب‌های مالی و خلق موقعیت‌ها شفافیت لحاظ شود و منافع ورزش ایران طی تصمیماتی صحیح و با داده‌های درست تأمین شود.

ناظمی افزود : وزیر جدید بایستی خوب ارجاع دهد؛ یعنی نقطه کانونی و عملیاتی را در سازمان و وزارت‌خانه خود تشخیص دهد و اشتباه نکند؛ شجاعت داشته باشد و بتواند چالش‌ها را به‌خوبی بشناسد.
وزیر پیشنهادی اگر از طبقه نزدیک حاکم و حلقه نزدیک باشد، بهتر از بدنه دانشگاه و علمی و قهرمانی و حتی کارشناسی نتیجه خواهد گرفت.

  • 08:00
  • 1400/05/04
  • 5470