دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

️صالحی امیری در دیدار نوروزی با مازیار ناظمی گفت : نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مد نظر باشد، از فعالیت های آموزشی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حمایت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، مازیار ناظمی در دیدار نوروزی خود با رئیس کمیته ملی المپیک با ارائه گزارشی از برنامه های فدراسیون در سال جدید گفت : توسعه متوازن و توجه گسترده به هیاتها و ورزشکاران و مربیان شهرستان ها و استان ها از برنامه های آموزشی و رویدادی مهم خواهد بود.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افرود: خوشبختانه با کمک های معنوی و مادی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، آکادمی بین المللی فدراسیون راه اندازی شد و اکنون در چهارده استان ایران شعبه دارد.

ناظمی در بخش دیگری از گزارش خود به رئیس کمیته ملی المپیک گفت : در بخش همگانی و مشارکت در برنامه های عام المنفعه و مدنی در سطوح مختلف مردمی و سازمانی، فدراسیون و مجموعه بزرگ قهرمانان زن و مرد و مربیان و روسای هیاتهای استانی آماده همکاری هستند و امیدوارم بتوانیم منشا اثر باشیم.

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با قدر دانی از تلاش های صورت گرفته و تبریک انتخاب مازیار ناظمی گفت: در آینده نزدیک در جمع بزرگ این خانواده حضور خواهم یافت.
صالحی امیری در دیدار نوروزی با مازیار ناظمی گفت : نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مد نظر باشد، از فعالیت های آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حمایت می کنیم
رئیس کمیته ملی المپیک افزود: نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مد نظر باشد، از فعالیت های آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حمایت می کنیم.

در این دیدار دکتر کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت.

  • 23:51
  • 1400/02/24
  • 98916