رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه:پیست موتورکراس کرمانشاه به زودی افتتاح می‌شود/ هدف اصلی فدراسیون گسترش و توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در همه استان هااست

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: پیست موتورکراس کرمانشاه در محل دهکده المپیک این شهر واقع شده که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده و مراحل آخر زیرسازی این پیست درحال انجام است و به زودی مورد افتتاح قرار می گیرد.

محمدجواد کرانی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص اقدامات صورت گرفته در این استان اظهار داشت:در ماه گذشته در شهر کرمانشاه توانستیم رالی خانوادگی را با همکاری کانون گردشگری و دانشگاه آزاد برگزار کنیم که استقبال بسیار خوبی از این رالی توسط خانواده های کرمانشاهی صورت گرفت.
وی با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی تورینگ و سافاری توسط فدراسیون گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و مثبت فدراسیون درخصوص برگزاری این دوره بود که استان کرمانشاه مشارکت بالایی در این دوره داشت و سه نفر از استان در این دوره از کلاس ها حضور داشتند.
کرانی همچنین درباره راه اندازی پیست موتورکراس کرمانشاه گفت: پیست موتورکراس کرمانشاه در محل دهکده المپیک این شهر واقع شده که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده و مراحل آخر زیرسازی این پیست درحال انجام است و به زودی مورد افتتاح قرار می گیرد علاقه مندان زیادی به رشته موتورکراس در استان کرمانشاه هستند که می توانند با افتتاح این پیست از آن استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: تغییراتی نیز در پیست آفرود کرمانشاه درحال انجام است و با توجه به اینکه هفته ای سه بار ورزشکاران این رشته در پیست آفرود تمرین می کنند نیاز بود که این تغییرات و بازسازی انجام شود. 50 مربی و داور در این بخش در استان کرمانشاه فعالیت دارند و این نشان دهنده توجه و علاقه مندی مردم این استان به این رشته است.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به درخواست هایی که از سوی ورزشکاران کرمانشاهی بود با مذاکراتی که انجام شد توانستیم از فرمانداری کرمانشاه مجوز برای موتورهای سنگین بگیریم و از این به بعد روزهای جمعه می توانند تردد داشته باشند.
مسئول هماهنگی های استان ها فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درخصوص دیدار با رییس فدراسیون اظهار داشت: دیدار بسیار خوبی با آقای ناظمی داشتم و چند تقاضا که از سوی استان ها گفته شده بود را در این دیدار مطرح کردم. در این دیدار عنوان شد که برای روسای هیات های استانی از سوی فدراسیون کارت صادر شود و اخبار استان ها نیز بازتاب خوبی داشته باشد.
وی ادامه داد: همچنین درخصوص سفرهای استانی رییس فدراسیون نیز صحبت هایی انجام شد و طبق تصمیمات گرفته شده قرار است هفته آینده اولین سفر را به قم داشته باشیم. هدف اصلی فدراسیون گسترش و توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در همه استان ها است.

  • 15:06
  • 1400/03/31
  • 17986