سرپرست کمیته سرعت اتومبیلرانی: هدف کمیته سرعت کمک به ورزشکاران و جلوگیری از پراکندگی آنهاست/ ورزشکارن باید با حضوردر میادین بین المللی، دانش و تجربه کسب کنند

مسئول جدید کمیته سرعت رشته اتومبیلرانی: با دغدغه ورزشکاران آشنا هستم باید بتوانیم ورزشکاران را حفظ کنیم و با انسجام مسابقات را برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محمد فراهانی سرپرست جدید کمیته سرعت اتومبیلرانی ضمن تشکر از حسن نظر رئیس فدراسیون اظهار داشت: هدف کمیته سرعت اتومبیلرانی کمک به ورزشکاران و جلوگیری از پراکندگی آنها خواهد بود، باید بتوانیم ورزشکاران را حفظ کنیم و با انسجام مسابقات را برگزار کنیم.

 فراهانی گفت: من با دغدغه ورزشکاران آشنا هستم و می دانم هزینه های سنگینی بر دوش آنها است. بنا داریم برنامه هایمان را در عمل ثابت کنیم و از تجربیات ورزشکاران و پیشکسوتان استفاده کنیم.
وی گفت: ما بدون کسب اجازه از ستاد کرونا در ورزش نمی توانیم مسابقه برگزار کنیم، شرایط سخت و بی سابقه ای را در سال گذشته تجربه کردیم، می توانیم بدون تماشاگر برگزار کنیم ولی جابه جایی ها سخت است، چراکه استان های مختلفی در مسابقات شرکت می کنند و حمل و نقل دشوار است و مشکل اصلی حضور و گردهم آمدن ورزشکاران از اقصی نقاط کشور است .
فراهانی اظهار داشت: محدودیت های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات را به تعویق انداخته است. اما در نظر داریم مسابقات را شروع کنیم و با برطرف کردن مسائل و مشکلات در آینده یک تیم خوب از ورزشکاران اماده کنیم و به مسابقات خارجی اعزام داشته باشیم، چرا که نیاز داریم ورزشکارانمان با حضور در میادین بین المللی دانش و تجریه لازم را کسب کنند.

  • 13:27
  • 1400/03/19
  • 8195