رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سمنان: زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات آفرود و موتورکراس در استان سمنان وجود دارد/ نفرات برتر مسابقات موتورکراس به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سمنان گفت: استان سمنان زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات آفرود و موتورکراس دارد و همچنین قهرمانان زیادی در استان هستند که در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، جواد عسگری درخصوص برگزاری راند اول مسابقات موتورکراس به میزبانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور به میزبانی شهر سمنان در تاریخ 25 تیرماه برگزار می‌شود که ورزشکارانی از کل کشور در راند اول رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای شرکت کنندگان در این مسابقات اندیشیده شده است، گفت: ورزشکاران روز قبل از شروع مسابقات در سمنان حضور خواهند داشت و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته قرار است یک تور گردشگری برای ورزشکاران درنظر گرفتیم. 
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سمنان خاطرنشان کرد: اولین راند مسابقات موتورکراس در سه کلاس 250، 450 و پیشکسوتان برگزار می‌شود و مسئولین استانی و مسئولین فدراسیون در محل مسابقات حاضر خواهند شد. طبق پیش بینی‌های انجام شده بین 150 تا 180 موتورسوار در این مسابقات شرکت خواهند کرد. به دلیل شرایط کرونایی در کشور شرکت کنندگان باید قبل از حضور در مسابقه تست آزمایش کرونا را انجام دهند.
عسگری با اشاره به میزبانی سمنان در این دوره از مسابقات اظهار داشت: استان سمنان زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات آفرود و موتورکراس دارد و همچنین قهرمانان زیادی در استان هستند که در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند. امیدواریم با برگزاری راند اول مسابقات شاهد شکوفایی قهرمانان و استعدادهای رشته موتورکراس در کشور باشیم.
وی تصریح کرد: مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور حکم انتخابی را نیز دارد و نفرات برتر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

  • 14:25
  • 1400/03/17
  • 20207