دبیر فدراسیون عنوان کرد؛

لزوم توجه ویژه به حوزه استعدادیابی و آموزش در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران

دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه مجمع هیات استان مازندران اظهار داشت: با رای کامل اعضای مجمع، مسئولیت آقای حق پرست زیاد شده و باید تحول اساسی در این هیات ایجاد کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فرهاد نژاد فصیحی دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه مجمع هیات استان مازندران اظهار داشت: با رای کامل اعضای مجمع، مسئولیت آقای حق پرست زیاد شده و باید تحول اساسی در این هیات ایجاد کنند.
وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق، افزود: در چرخه نخبگان، از تجربیات مدیر سابق هیات در فدراسیون استفاده میکنیم.

نژاد فصیحی بیان داشت: با برنامه ریزی و هدایت دکتر ناظمی رییس فدراسیون در سال جاری سیاست های فدراسیون در سه حوزه آموزش، توسعه نشاط عمومی و همگانی و توسعه ارتباطات بین المللی خلاصه میشود.
دبیر فدراسیون با اشاره به فرمایشات رهبری اظهار داشت: در راستای ورزش قوی و ایران قوی می‌بایست که بانوان قدرتمندی در هیات تحت هدایت شما داشته باشیم.
وی افزود: امیدواریم استعداد های بالقوه این استان به استعدادهای بالفعل تبدیل گردد.
نژاد فصیحی از اهمیت آموزش گفت و بیان داشت: توجه ویژه به حوزه استعدادیابی و آموزش در این رشته باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر فدراسیون با اشاره به اینکه ورزشکاران خوبی در مازندران حضور دارند، گفت: در سال جاری ۶۷ ورزشکار مازندرانی در رویدادهای مختلف کشوری شرکت داشتند. اما می‌طلبد که بیشتر فعالیت صورت بگیرد تا در حوزه قهرمانی هم ورزشکاران خوبی پرورش بدهید.

وی با بیان اینکه ورزش مازندران در تمامی حوزه ها حرف برای گفتن دارد، افزود: مازندران ظرفیت بالایی در ورزش دارد که همین موضوع سبب شده تا استان شاخص ورزش کشور باشد.